luni, 28 februarie 2011

Fotomodelul casei

Pentru unii, animalele sunt doar nişte obiecte care, deşi însufleţite, nu valorează nici cât o păpuşă care se mişcă singură.
Pentru alţii, ele sunt fiinţe care au suflet şi minte.
Dacă n-ar fi aşa, cum altfel ar putea ele să ne înţeleagă, să ne ajute, să arate compasiune când suntem trişti, să se bucure alături de noi în momentele bune, să se joace, să înveţe şi să ţină minte comenzi?



Majoritatea pisicilor mele îmi împărtăşesc pasiunea pentru fotografie. Uneori împrumut câte un aparat şi este de ajuns să mă vadă că încep să umblu cu el prin curte căutând ceva demn de imortalizat că şi încep să-mi pozeze. Aşa că m-am gândit să arăt lumii ce le poate blana :)

Cum era de aşteptat, Lolita este (momentan!) cea mai frumoasă, cea mai fiţoasă, cea mai mofturoasă. Şi-a pierdut puţin cam prea repede pofta de joacă, dar încă mai poate face surpize.
Ca orice vedetă căreia succesul i s-a urcat la cap, nu face nimic la comandă sau ceea ce se aşteaptă de la ea. Dar, cu puţin noroc, multă răbdare şi ceva iuţeală de mână am reuşit să o prind în nişte ipostaze memorabile...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu